ٹیسلا کی بیٹری سپلائی کرنے والی کیٹل کا کہنا ہے کہ نئے ڈیزائن میں ایک ملین میل کی عمر ہے

0
30
Catl already has a contract to supply batteries to Tesla
Catl already has a contract to supply batteries to Tesla

چین کی ایک کار بیٹری بنانے والی کمپنی کا کہنا ہے کہ وہ ایک ایسی مصنوعات تیار کرنے کے لئے تیار ہے جس میں 16 سالہ عمر کے دوران 12 لاکھ میل (20 لاکھ کلومیٹر) تک گاڑی چلانے کی صلاحیت ہے۔

اس کے برعکس ، زیادہ تر کار ساز صرف اپنی کاروں کی بیٹریوں پر تین سے آٹھ سالہ مدت کے دوران 60،000 سے لے کر 150،000 میل تک کی ضمانتیں پیش کرتے ہیں۔

ہم عصر ایمپیریکس ٹیکنالوجی نے انکشاف نہیں کیا ہے کہ وہ کس کی فراہمی کا ارادہ رکھتا ہے۔

لیکن اس سے قبل یہ اطلاع ملی تھی کہ بیٹری ٹیسلا کے ساتھ مل کر تیار کی گئی تھی۔

تازہ ترین خبروں کا انکشاف کٹل کے چیئرمین نے بلومبرگ نیوز ایجنسی کو دیئے ایک انٹرویو میں کیا ہے۔

اس نے زینگ یوقون کے حوالے سے کہا ، “اگر کوئی آرڈر دیتا ہے تو ہم تیار کرنے کو تیار ہیں۔”

انہوں نے مزید کہا کہ ، یہ جو بیٹری پہلے ہی فراہم کرتی ہے اس پر 10 فیصد پریمیم خرچ کرنے کے لئے یہ طے کیا گیا ہے۔

کمپنی نے فروری میں ٹیسلا کی ماڈل 3 کاروں کے لئے بیٹریاں فراہم کرنے کے لئے دو سالہ معاہدے پر دستخط کیے۔ اس کے دوسرے مؤکلوں میں بی ایم ڈبلیو ، ڈیملر ، ہونڈا ، ٹویوٹا ، ووکس ویگن اور وولوو شامل ہیں۔

Catl has grown into being the world's top-selling car battery-maker since being established in 2011
Catl has grown into being the world’s top-selling car battery-maker since being established in 2011

برقی گاڑیوں کا مطالبہ بڑھ رہا ہے۔

ریسرچ فرم کینالیز کے مطابق ، سال 2019 کے اسی عرصے کے مقابلے میں ای وی اور پلگ ان ہائبرڈ کے لئے یورپی مارکیٹ میں سال کے پہلے تین مہینوں میں 72 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

اس کے برعکس ، وبائی مرض کا وسیع منڈی پر وزن رہا ، جس نے مجموعی طور پر سہ ماہی میں ترسیل کو 26 فیصد کم کیا۔

فرم نے کہا کہ کٹل کا دعوی “اہم لیکن تصدیق کرنا مشکل ہے”۔

کینالیز کے چیف آٹوموٹو تجزیہ کار کرس جونس نے کہا ، “یہ امکان ہے کہ کچھ کار سازوں کے ذریعہ یہ تفریق کار کے طور پر استعمال کیا جا. جب ایک گاڑی سے دوسری گاڑی میں کوئی نمایاں فرق موجود ہو۔

انہوں نے مزید کہا کہ یہ اور دیگر عوامل جن میں چارجنگ پوائنٹس کی وسیع تر دستیابی اور طویل ڈرائیونگ رینج شامل ہیں – کو زیادہ سے زیادہ ڈرائیوروں کو برقی گاڑی میں سوئچ بنانے کے لئے آمادہ کرنا چاہئے۔

سکریپجج اسکیم
فروری میں ، ٹرانسپورٹ کے سکریٹری گرانٹ شاپس نے بی بی سی کو بتایا کہ برطانیہ 2032 میں نئی پٹرول اور ڈیزل کاروں کی فروخت پر پابندی عائد کرسکتا ہے ، تاکہ برطانیہ کے صفر کاربن اخراج کے اہداف کو پورا کرنے میں مدد مل سکے۔

سنڈے ٹیلی گراف نے کل اطلاع دی ہے کہ حکومت برطانیہ کی الیکٹرک کار مینوفیکچرنگ انڈسٹری کو فروغ دینے کی کوششوں کے ایک حصے کے تحت آئندہ ماہ برقی ماڈلز کے لئے اپنی موجودہ کاروں کو تبدیل کرنے کے لئے ڈرائیوروں کو £ 6،000 تک کی پیش کش پر غور کر رہی ہے۔

نسان لیف اور منی الیکٹرک مقامی طور پر بنائے جاتے ہیں ، اور پراپرٹی ویک نے رپورٹ کیا ہے کہ ٹیسلا انگلینڈ میں اپنی “گیگا فیکٹری” کار بیٹری پلانٹ کھولنے پر بھی غور کر رہی ہے۔

تاہم ، کیٹل کی اپنی یورپی کوششیں اس وقت جرمنی پر مرکوز ہیں ، جہاں وہ مشرقی قصبے ایرفورٹ میں ایک فیکٹری بنا رہی ہے ، جس کا طے ہے کہ وہ 2021 میں لتیم آئن کار بیٹریاں تیار کرنا شروع کرے گا۔


Visit us to like or share this news and get instant access to more news


Note: The administration and editorial policy of the Times of Khyber does not necessarily agree with the views of this blogger. If you want your point of view to reach millions of viewers in Pakistan and around the world, pick up a pen and write a 500 to 700 word text with your photo, full name, phone number, social media IDs and your brief but comprehensive introduction.Email us or WhatsApp on +92-314-9797973۔
You can also send photos and video links to your blog.


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here