شاپنگ مال میں فائرنگ کا منصوبہ، 17 سالہ نوجوان گرفتار

0
197
featured

ڈیلس: امریکی ریاست ٹیکساس میں قائم شاپنگ مال میں فائرنگ کی منصوبہ بندی کرنے والے 17 سالہ نوجوان کو گرفتار کر لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق 17 سالہ مسلم نوجوان متین عزیزی کی شدت پسند تنظیم داعش سے روابط تھے جس سے متاثر ہوکر اس نے دہشت گرد حملے کی منصوبہ بندی کی، تاہم پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے نواجوان کو حراست میں لے لیا ہے۔

امریکی پولیس حکام نے گرفتاری سے متعلق کہا ہے کہ ملزم کی جانب سے شاپنگ مال میں حملے کی منصوبہ بندی کی جاچکی تھی، ملزم رواں ماہ مئی کے وسط میں حملہ کرنا چاہتا تھا علاوہ ازیں اس نے حملے کو کامیاب بنانے کے لیے دیگر لوگوں کو اپنے ساتھ ملانے کی کوشش بھی کی۔

امریکا: ریستوران میں برہنہ شخص کی فائرنگ، 4 افراد ہلاک، 2 زخمی

پولیس حکام کا مزید کہنا تھا کہ ملزم نے حملے کی منصوبہ بندی کے تحت تقریبا 1 ہزاز 4 سو ڈالرز کے ہتھیار اور دیگر جرائم میں استعمال ہونے والے آلات خریدے، تاہم پولیس نے خفیہ اطلاعات اور بھرپور کارروائی کے ذریعے ایک بڑے پیمانے پر ہونے قتل عام سے شہریوں کو بچا لیا۔

دوسری جانب ملزم متین عزیزی نے پولیس کو بیان ریکارڈ کراتے ہوئے کہا ہے کہ وہ کسی صورت اس حملے کو کامیاب بنانا چاہتا تھا، اس کی خواہش تھی کہ وہ پاکستان جائے جہاں سے وہ افغانستان کا سفر کرے اور داعش میں شمولیت اختیار کرے۔

عوامی باتھ روم میں پستول بھولنے پراسکول ٹیچرگرفتار

خیال رہے کہ ملزم امریکا میں واقع ’پلینو ویسٹ ہائی اسکول‘ کا طالب علم ہے جسے اسکول کیمپس سے گرفتار کیا گیا ہے، نوجوان متین عزیزی کے خلاف دہشت گردی کے الزام کے تحت کارروائی جاری ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

The post شاپنگ مال میں فائرنگ کا منصوبہ، 17 سالہ نوجوان گرفتار appeared first on ARYNews.tv | Urdu – Har Lamha Bakhabar.