پاکستانی مشن اقوام متحدہ میں کشمیریوں کی آواز ہے‘ ملیحہ لودھی

0
78
Maleeha Lodhi

نیویارک : اقوام متحدہ میں پاکستانی سفیر ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ پاکستانی مشن اقوام متحدہ میں کشمیریوں کی آواز ہے، پاکستان اقوام متحدہ میں کشمیریوں کا مقدمہ اخلاقی اور قانونی بنیاد پرلڑرہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیویارک کے پاکستان میں منعقد یوم یکجہتی کی تقریب میں اظہارخیال کرتے ہوئے اقوام متحدہ میں پاکستانی سفیر ملیحہ لودھی نے کہا کہ کشمیر میں بھارتی جارحیت سے عالمی امن کو خطرہ ہے۔

ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں بچوں اور جنازوں پرفائرنگ کرتا ہے، بھارت کو اپنی بربریت روکنی ہوگی۔

پاکستانی سفیر ملیحہ لودھی کا کہنا تھا مسئلہ کشمیر پراقوام متحدہ کی قراردادوں پرعمل اور اسے کشمیریوں کی خواہشات کے مطابق حل ہونا چاہیے۔

ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ پاکستان اقوام متحدہ میں کشمیریوں کا مقدمہ اخلاقی اور قانونی بنیاد پرلڑرہا ہے، پاکستانی مشن اقوام متحدہ میں کشمیریوں کی آواز ہے۔

دوسری جانب اقوام متحدہ میں پاکستانی سفیر ملیحہ لودھی نے سلامتی کونسل کے صدر سے ملاقات اور انہیں بھارتی جارحیت اورلائن آف کنٹرول پر ہونے والی خلاف ورزیوں سے آگاہ کیا گیا۔

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کی فائرنگ‘ 20 نوجوان شہید

یاد رہے کہ رواں ہفتے 2 اپریل کہ مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فورسز نے سرچ آپریشن کے نام پر فائرنگ کرکے 20 کشمیری نوجوانوں کو شہید جبکہ 300 سے زائد افراد کو زخمی کردیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

The post پاکستانی مشن اقوام متحدہ میں کشمیریوں کی آواز ہے‘ ملیحہ لودھی appeared first on ARYNews.tv | Urdu – Har Lamha Bakhabar.