افغانستان نے آئرلینڈ کو شکست دے کر آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 کے لیے کوالیفائی کر لیا

0
554
MATCH

ہرارے: زمبابوے میں جاری کوالیفائنگ میچ میں افغانستان نے آئرلینڈ کو پانچ وکٹوں سے شکست دے کر آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 کے لے کوالیفائی کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق زمبابوے کے دار الحکومت ہرارے اسپورٹ کلب میں جاری ورلڈ کپ کوالیفائنگ میچ میں مسلسل تین شکست کے بعد افغانستان نے آئرلینڈ کو 5 وکٹوں سے ہرا کر آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 کے لیے کوالیفائی کر لیا ہے۔

آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 اگلے سال 30 مئی سے 14 جلائی تک انگلینڈ میں کھیلا جائے جس میں میں دفاعی چیمپئن آسٹریلیا سمیت دس ٹیمیں حصہ لیں گی جن میں اب افغانستان کا نام بھی شامل ہے۔

اگلے سال ہونے والے کرکٹ ورلڈ کپ میں جو ٹیمیں حصہ لیں گی ان میں آسٹریلیا، بھارت، پاکستان، سری لنکا، بنگلادیش، انگلینڈ، ساؤتھ افریکا، نیوزی لینڈ اور افغانستان شامل ہیں۔

انضمام الحق افغانستان کرکٹ ٹیم کے کوچ مقرر

ہرارے اسپورٹ کلب میں جاری کوالیفائنگ میچ میں گذشتہ ہفتوں اسکوٹ لینڈ اور زمبابوے کو شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا جس کے بعد دونوں ٹیمیں کی آئی سی سی ورلڈ کپ کے میگا ایونٹ میں شمولیت ایک سوالیہ نشان بن چکا ہے۔

آج ہونے میچ میں آئرلینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا اور مقررہ 50 آوور میں سات وکٹوں کے نقصان پر 209 زنز بنائے۔

افغانستان کرکٹ ٹیم نے ورلڈ ٹی ٹوئنٹی 2016 میں جگہ بنالی

ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے افٖغانستان نے عمدہ اور جارہانہ کھیل کا مظاہرہ کیا اور مقررہ ہدف 5 وکٹوں کے نقصان پر 49.1 آوورز میں حاصل کر تے ہوئے جیت اپنے نام کرلی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

The post افغانستان نے آئرلینڈ کو شکست دے کر آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 کے لیے کوالیفائی کر لیا appeared first on ARYNews.tv | Urdu – Har Lamha Bakhabar.