کراچی ایئرپورٹ کے قریب ماڈل کالونی میں پی آئی اے اے 320 گر کر تباہ؛ ہلاکتوں کا خدشہ ہے

0
14
1 1

جمعہ کو پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائنز (پی آئی اے) کا طیارہ اے 320 ایئربس جناح بین الاقوامی ہوائی اڈہ کراچی کے قریب ماڈل کالونی میں گر کر تباہ ہوگیا۔

پی آئی اے کے ترجمان عبد اللہ حفیظ نے حادثے کی تصدیق کرتے ہوئے مزید بتایا کہ پی کے 8303 90 مسافروں اور عملے کے 8 ممبروں کو لاہور سے کراچی لے جارہی تھی۔ ڈائریکٹر پروگرامنگ 24 نیوز انصار نقوی بھی مسافروں میں شامل تھے۔

“ابھی کچھ کہنا قبل از وقت ہوگا۔ ہمارے عملے کو ہنگامی لینڈنگ سے نمٹنے کی تربیت دی گئی ہے۔ میری تمام دعائوں اہل خانہ کے ساتھ ہیں۔ ہم شفاف طریقے سے معلومات فراہم کرتے رہیں گے۔”

چیف آف آرمی اسٹاف (سی او اے ایس) جنرل قمر جاوید باجوہ نے “قیمتی جانوں کے ضیاع” پر تعزیت کی۔ انٹر سروسز پبلک ریلیشنز (آئی ایس پی آر) نے کہا ، “[COAS] اس مشکل وقت میں سوگوار خاندانوں کے غم میں شریک ہیں۔ سی او اے ایس نے امدادی امداد اور امدادی کاموں میں سول انتظامیہ کو مکمل مدد فراہم کرنے کی ہدایت کی۔”

فوٹیج میں حادثے کی جگہ سے دھواں اٹھنے کا انبار دکھایا گیا ہے۔ ایمبولینسز اور امدادی اہلکار جائے وقوع پر رہائشیوں کی مدد کے لئے پہنچ گئے۔ عینی شاہدین نے بتایا کہ حادثے سے قبل طیارے میں ہوا میں آگ لگی تھی۔

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here