شاہد آفریدی نے اپنی فاؤنڈیشن کی جانب سے مشفیق الرحیم کا بیٹ 20،000 ڈالر میں خریدا

0
30

کورونا وائرس کی وبائی بیماری نے پوری دنیا کے لوگوں کو ، خاص طور پر غریب کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ بیشتر ممالک میں لاک ڈاؤن کے باعث ، روزانہ مزدوری کرنے والے مزدوروں کا زندہ رہنا مشکل ہوگیا ہے۔ یہی حال بنگلہ دیش میں ہے جس میں اب تک 20،000 سے زیادہ کیس رپورٹ ہوئے ہیں جن میں قریب 300 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔ ان مشکل وقتوںکے دوران ، ملک میں کرکٹرز ضرورت مندوں کی مدد کے لئے آگے آئے ہیں۔

ان میں سے ایک مشفیق الرحیم ہے جس نے اپنا بیٹ نیلام کرنے کا فیصلہ کیا تھا جس کے ساتھ انہوں نے سری لنکا کے خلاف سن 2013 میں اپنی پہلی ڈبل سنچری اسکور کی تھی۔ انہوں نے پہلے ہی اعلان کیا تھا کہ جمع کردہ فنڈز ملک میں کوویڈ 19 کے امدادی کام میں جائیں گے۔ لیکن جب کچھ دن پہلے نیلام ہو رہا تھا تو ، کئی دھوکہ دہی لینے والوں نے خرابی کا مظاہرہ کیا جس کی وجہ سے کرکٹر نے عمل معطل کردیا۔

بعدازاں ، سابق پاکستانی کرکٹر شاہد آفریدی نے رحیم سے رابطہ کیا اور اپنی فاؤنڈیشن کی جانب سے 20،000 ڈالر میں بیٹ خریدنے کی خواہش کا اظہار کیا۔ “ہمیں کچھ فراڈ بولی دہندگان کی وجہ سے نیلامی معطل کرنا پڑی ، جو غیر متوقع تھا۔ شاہد بھائی نے ذاتی طور پر مجھ سے اس خبر کو دیکھ کر مجھ سے رابطہ کیا۔ انہوں نے 13 مئی کو ایک آفر لیٹر ارسال کیا کہ وہ 20،000 امریکی ڈالر میں خریدنے میں دلچسپی رکھتے ہیں ، جو تقریبا  16.8 لاکھ روپے ہے۔

مشفق الرحیم سے شاہد آفریدی کا کہنا ہے کہ جو کام آپ کررہے ہیں وہ بہت اچھا ہے

مشفق الرحیم نے شاہد آفریدی کا ویڈیو پیغام بھی اپنے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر پوسٹ کیا اور اس کی حمایت کا شکریہ ادا کیا۔ ویڈیو میں ، آفریدی نے سابقہ کے ساتھ اپنے حسن سلوک کی تعریف کی ہے اور یہ بھی محسوس کیا ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ سب کو ہاتھ ملنا چاہئے اور ایک دوسرے کا ساتھ دینا چاہئے۔

“جو کام آپ کر رہے ہیں وہ بہت اچھا ہے۔ صرف حقیقی زندگی کے ہیرو ہی یہ کام کرتے ہیں۔ ہم ایسے اوقات میں ایک سخت مرحلے سے گزر رہے ہیں ہمیں ایک دوسرے سے محبت اور تعاون کی ضرورت ہے۔ میں آپ کے بیٹ پورے پاکستان کی طرف سے خریدنا چاہتا ہوں۔ ہماری دعائیں آپ کے ساتھ ہیں۔ امید ہے کہ ، یہ ختم ہونے کے بعد ہم دوبارہ کرکٹ گراؤنڈ پر ملیں گے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here