تمباکو کے پتے کا استعمال کرتے ہوئے ممکنہ کوویڈ ۔19 ویکسین تیار ہے

0
11
تمباکو کے پتے کا استعمال کرتے ہوئے ممکنہ کوویڈ ۔19 ویکسین تیار ہے

دنیا کی نمبر 2 سگریٹ کمپنی برطانوی امریکن تمباکو نے جمعہ کے روز کہا تھا کہ وہ انسانوں پر تمباکو کے پتوں سے پروٹین کا استعمال کرتے ہوئے اپنی ممکنہ کوویڈ 19 کی ویکسین کی جانچ کرنے کے لئے تیار ہے ، اس کے بعد اس نے قبل از کلینیکل ٹرائلز میں استثنیٰ کا مثبت جواب دیا تھا۔

لکی اسٹرائک سگریٹ بنانے والے کا کہنا ہے کہ ایک بار جب اس ویکسین کے لئے امریکی فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن (ایف ڈی اے) کی منظوری مل جائے گی تو ، یہ فیز 1 ٹرائلز میں ترقی کرے گی یا انسانوں پر جانچ ہوگی۔

کمپنی نے اپریل میں ابرو اٹھائے تھے جب اس نے کہا تھا کہ وہ تمباکو کے پتوں سے کوویڈ 19 کی ویکسین تیار کررہی ہے اور اگر اسے سرکاری اداروں اور صحیح مینوفیکچررز کی حمایت مل جاتی ہے تو وہ ہر ہفتے 10 لاکھ سے 3 ملین خوراکیں تیار کرسکتی ہے۔

 دنیا بھر میں منشیات فروش نئے کورونا وائرس کی وجہ سے کورونا  کے لئے ایک ویکسین تیار کرنے کی دوڑ میں لگے ہیں، اس سے پہلے ہی انسانی آزمائشوں میں سے کچھ ویکسین موجود ہیں۔ ماہرین نے مشورہ دیا ہے کہ ویکسین تیار ہونے میں 12-18 ماہ لگ سکتی ہے۔

جمعہ کے روز ، لندن میں مقیم بی اے ٹی نے کہا کہ اس نے ایف ڈی اے کو قبل از وقت تحقیقاتی نئی دوا کی درخواست جمع کروائی ہے اور ایجنسی نے اس پیش کرنے کا اعتراف کیا ہے۔ بی اے ٹی نے کہا کہ وہ اس ویکسین کے بارے میں دنیا بھر کی دیگر سرکاری ایجنسیوں سے بھی بات کر رہا ہے۔

کمپنی نے کہا کہ اس نے کلینیکل ٹرائلز کے انعقاد کے لئے فنڈز کا عہد کیا ہے ، جس سے اسے جون کے آخر میں شروع ہونے کی توقع ہے ، اور صلاحیت کو بڑھانے کے لئے اضافی سامان میں سرمایہ کاری کی گئی ہے۔

کمپنی کے حصص لندن اسٹاک ایکسچینج میں سہ پہر کے کاروبار میں 1.7 فیصد اضافے سے 3،041 پینس پر بند ہوئے۔

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here