Home Khyber Pakhtunkhwa Ayubia ایوبیہ میں 100 سال بعد مئی میں برفباری ہوگی ہے

ایوبیہ میں 100 سال بعد مئی میں برفباری ہوگی ہے

0
23
Snowfall on Tuesday was very unusual even for the local population most of whom had never seen such weather in May
Snowfall on Tuesday was very unusual even for the local population most of whom had never seen such weather in May

ایبٹ آباد: سبز سرسبز پہاڑوں کی وجہ سے مشہور ، ایوبیہ میں مئی کے مہینے میں ہلکی برف باری ہوئی ، جو خیبر پختونخوا کے ضلع ایبٹ آباد میں 100 سال کے وقفے کے بعد پیش آیا ہے۔

منگل کے روز گلیات ریجن سمیت قریبی علاقوں میں بھی ہلکی برف باری ہوئی جو مقامی آبادی کے لئے بھی انتہائی غیر معمولی تھی۔

ایوبیہ کے رہائشی 90 سالہ حاجی محمد عنایت عباسی نے ایکسپریس ٹریبیون کو بتایا کہ تقسیم سے قبل برطانوی نوآبادیاتی حکمرانی کے بعد سے اس نے ایسا موسم نہیں دیکھا ہے۔
عباسی نے بتایا کہ ان کے بڑے بھائی نے انہیں بتایا کہ سن 1920 کی دہائی میں خوبصورت پہاڑی علاقے مئی کے مہینے میں آخری بار برف باری ہوئی تھی۔

انہوں نے کہا کہ جب اس کے آباؤ اجداد اس خطے میں رہائش پذیر تھے تو جون میں بھی سردی کا موسم بہت سخت رہتا تھا اور انہیں بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا تھا۔

سولہ سالہ ہائی اسکول کے طالب علم یاسر عباسی نے بتایا کہ یہ ان کے لئے بھی بہت اجنبی تھا لیکن وہ برف باری کا لطف اٹھا رہا تھا۔ انہوں نے کہا کہ وہ روایتی اشیاء جیسے پھلوں اور تازہ جوس کی بجائے مچھلی جیسے افطار کی تیاری کر رہے ہیں جو سردی کے موسم میں مشکل سے مشکل تھا۔

پینسٹھ سالہ ثمینہ بی بی نے بتایا کہ جب برف باری کا آغاز ہوا تو وہ ایک دکان سے گروسری خرید رہی تھی ، انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے اپنی زندگی میں مئی کے دوران ایسا موسم کبھی نہیں دیکھا تھا۔

انہوں نے بتایا کہ انہیں سردی کے موسم سے اپنے آپ کو بچانے کے لئے سویٹر اور کوٹ پہننے پر مجبور کیا گیا ہے۔

گلیات ڈویلپمنٹ اتھارٹی (جی ڈی اے) کے ڈائریکٹر جنرل محمد رضا حبیب نے بتایا کہ انہیں ایوبیہ میں اپنی ٹیم کی طرف سے موسم کے بارے میں اطلاعات موصول ہوئی ہیں ، انہوں نے مزید کہا کہ غیر متوقع برف باری کی وجہ سے خطے میں شہری زندگی کو کسی قسم کا نقصان یا پریشانی نہیں ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے اپنی ٹیم کو موجودہ موسم کی وجہ سے شہریوں اور سیاحوں کو درپیش پریشانیوں کے خاتمے کے لئے فعال طور پر کام کرنے کی سخت ہدایات دی ہیں۔

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Facebook